نرم افزار Help Desk
ManageEngine ServiceDesk Plus نرم افزاري است که براساس کتابخانه ITIL طراحي شده است. به همين جهت در حوزه مديريت خدمات و رخدادهاي ايجاد شده در واحدهاي فناوري اطلاعات يک سازمان بسيار قدرتمند عمل کرده است.
اين نرم افزار هلپ دسک رايگان در زمينه
- مديريت تمامي فرايندهاي مرتبط با فناوري اطلاعات به کارشناسان کمک فراواني ميکند.
- ديتابيسي براي مديريت تجهيزات و CI هاي موجود در واحد فناوري اطلاعات دارد که توسط اين ديتابيس، ميتوانيد بين CI ها و تجهيزات مختلف موجود در سازمان روابط متنوع و معناداري ايجاد کنيد اين ديتابيس CMDB يا پايگاه داده مديريت پيکربندي نام دارد.
- گرافيکي بودن فضاي مديريت پيکربندي يا همان CMDB در اين ابزار، به راحتي مي توانيد جزئيات روابط بين اجزاء مختلف در سازمان را مشاهده و بررسي نمائيد.
از طرفي کاربران قادر هستند با استفاده از پايگاه دانشي که در اين برنامه وجود دارد و توسط کارشناسان تکميل شده،
- بدون تماس گرفتن با واحد پشتيباني پاسخ سوالات و مشکلات از پيش تعريف شده را بيابند. مشتريان نيز ميتوانند با استفاده از کلمات کليدي مدنظر خود در اين پايگاه دانش جستجو کرده و پاسخ بيشتر سوالات مهمي که برايشان پيش ميآيد را پيدا کنند.
- ثبت انواع وقايع و مشکلات به وجود آمده در برنامه و تعيين وضعيت آنها ميباشد.
- مديريت داراييهاي يک سازمان نيز نقش مهمي ايفا کند. سخت افزارهايي مانند روترها، سوييچها، اسکنر، پرينتر، فايروالها و ساير تجهيزات شبکه جزء داراييهاي مهم يک سازمان محسوب ميشوند که اين برنامه ميتواند با استفاده از ردياب هوشمند خود تمامي اين تجهيزات را شناسايي و مديريت کند.
دانلود نرم افزار تيکتينگ
شرکت ManageEngine نسخه استاندارداين نرم افزار را بصورت رايگان ارائه کرده است که داراي محدوديتهايي مي باشد. در نسخه استاندارد تعداد کارشناسان حداکثر 5 و تعداد تجهيزات قابل اسکن و ذخيره حداکثر 500 تجهيز ميباشد. در صورتيکه اگر شما ميخواهيد در يک سازمان کوچک از اين نرم افزار استفاده کنيد،
https://archives.manageengine.com/service-desk/11010/ManageEngine_ServiceDesk_Plus_64bit.exe
دانلود رايگان نرم افزار تيکتينگ يا helpdesk
قابليت هاي نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus چيست؟
مديريت ,سازمان ,افزار ,نرم ,تجهيزات ,يک ,نرم افزار ,يک سازمان ,فناوري اطلاعات ,با استفاده ,در اين
درباره این سایت